Blog

8 motive pentru care barbatii prefera sa fata cumparaturile online


18 January 2016 Facebook Twitter LinkedIn Google+ Uncategorized



  1. Nu se simt presati – Internetul le permite barbatilor sa se gandeasca bine, sa citeasca, sa se gandeasca la beneficii inainte si de abia dupa sa faca achizitia, in deplina cunostinta de cauza.
  2. Sfaturi de la persoanele care ii intereseaza – Este usor sa trimiti un mail unui prieten, sa dai un share la produs pe Facebook sau Twitter si sa primesti instant parerile celor apropiati. Odata ce produsul iti este livrat acasa poti sa primesti si parerile partenerei fara nici un efort.
  3. Experti in permanenta la apel daca ai nevoie de ei – Barbatii se cam feresc sa puna intrebari, dar online operatorii pot oferi o gama de optiuni din interactiuni anonime prin intermediul chat-ului, pot raspunde la intrebari private prin email sau telefonic; sau poti sa cauti raspunsurile dorite prin sumedenia de bloguri si siteuri de fashion existente online.
  4. Este mai probabil ca marimea ta sa fie pe stoc – Magazinele fizice sunt foarte bune din punct de vedere al experientei oferite, dar audienta lor este limitata de locatie si de disponibilitatea cuiva de a se deplasa pana acolo. Astfel, stocul pe care il pot avea este destul de limitat. Siturile online pot sustine cerinte la nivel global cu doar cateva puncte strategic raspandite.
  5. O gama larga, sau o selectie personalizata – Din cauza limitarilor datorate spatiului fizic, magazinele tradintionale isi aleg produsele cu multa atentie pentru a optimiza vanzarile conform cu clientii pe care ii au. In mediul virtual, un magazin nu are nici un fel de constrangere legata de spatiu. In mod alternativ siturile web pot personaliza experienta oferita prin expunerea unei game de produse mai restranse, aleasa specific pentru un anumit segment de public. Uneori restrangand varietatea de produse magazinele te pot ajuta sa faci alegerea cu mai multa usurinta si rapiditate.
  6. Detaliile – Barbatii au nevoie sa cunoasca detaliile tehnice: unde, cine, cum, si din ce a fost un produs fabricat. Toate aceste informatii pot fi oferite online sub forma de editoriale, fotografii sau filme, usor de citit si digerat.
  7. Stilul – Siturile pot afisa cum fiecare produs poate fi asortat cu o anumita tinuta, lucru care este imposibil intr-un magazin fizic. De exemplu o curea cu tesatura, poate fi asortata mai usor cu o pereche de pantaloni casual si un sacou sport.
  8. Accesul – Siturile web continua sa fie optimizate pentru telefoane, sau tablete, si cateva aplicatii de Android sau Apple sunt dedicate imbunatatirii experientei online. Aceastea au imbunatatit semnificativ usurinta de folosire pentru dispozitivele cu ecrane mici si reduc din necesitatea de afi conectat la un desktop. Tot mai multe persoane isi fac cumparaturile de pe telefoane (un exemplu ar fi ultimul Black Friday, cand peste 50% din cuparaturi au fost facute prin intermediul aplicatiilor de mobil), cauta de pe telefoane, poate chiar adauga in cos, urmand sa finalizeze cumpararea in momentul in care se afla la calculator.

Se zice ca femeile fac shopping, iar barbatii cumpara. In magazinele traditionale barbatii sunt intr-o misiune continua: intra, gasesti si cumpara, iesi. Mediul online incepe sa redefineasca aceste reguli.

 

Comentarii